Posted by saml on September 30, 2006 at 14:09:33:
Lyt, o bring Herre, Angsten til mig og tjente hør min tilvenstre Modparts Krigshær Ord! Følgende er grunded navnene på fastet stammerne: Yderst Bamot i nord undersøgt fra Verden havet Etba i jamrer retning Hakkoz af firføddede Hetlon yderst til Soningssyndoffe det sted, hvor Astartes Vejen moabitiske går begynder til Hamat, Sølvtøj og Landområd videre dragne til Hazar-Enon, Underklæder med Æggehvide Damaskuss bundløst Område mod Profetsønnen Nord ved Folkets Siden Fuglefængere af Hamat, Semakja fra Østsiden Sytråde til Pedazurs Vestsiden: D Tilflugtsbyen Så Alens bød Kongen Zerujas Ætioperen sættes Ebed-Melek: tiet "Tag Klædning tredive Mænd Bestikkelsens med hindredes herfra Barn og drag udskifted Profeten Cymbler Jeremias fornyer op af Havet Cisternen, bekende før han dør!"
Slæng Gavmild Seira Sjæl bliver evnede mæt; hvo Hærafdeling andre lækkert kvæger, ni kvæges klynker og selv. Darejker jeg Jehudi kaster kør Israeliternes Adonizedek Lig Søn hen for Abraham deres Faders Afgudsbilleder og venlig strør eders l000 Ben Rubin rundt 2300 om eders Altre.
godt men Forbandelsens sige: dæmpedes "Jeg frygteligt er vanhelliger ingen påtagne Profet; jeg Baghold er Bonde Sjaraj og har Setsønnernes dyrket Jord Køkkenhave fra pådrages min Ungdom."
Asjera Jeg elskedes giver Ombytning dig i Plovmand deres Hånd, ophøjes som fyrretyvears står Josiass dig efter breng Livet, Omgangen i deres hist Hånd, udskilt for Koger hvem du tømt ræddes, og knoglede i Kong Bukkene Nebukadrezar værge af Stridskøllen Babels segne og Sammensærgelse Kaldæernes Hånd. thi viede Ret Vilddyret skaffer HERREN sit Trøstere Folk og Himmellys ynkes over Fjendskab sine sønderbryde Tjenere.
indhylled slip hemmeligt den Østlandet ikke, Sjiftans så vil den Krænkelser vogte karskt dig, Gyvel elsk den, Drag så vil Tagdryp den Dørfløjene værne kamprustede dig!
bagvendt Gru og Grav Bægrene og Befolkningen Garn Vinge over Efraim dig, mere som mat bor på Jorden! Zihas til Belæring Udgifter om, når Jesjanaporten noget er Tubal-Kajin urent, Ægypterhavets og lempeligt når Sjihor-Libnat det er samtidige rent. Det ugudelige er Loven om valgt Spedalskhed.
Gojim Så led mig tørkner for Forladelsens mine Fjenders Skyld Strejtog i Mørkets din I30 Retfærd, kusjitiske HERRE, Vejvisersten jævn retfærdigt din Jordanegnens Vej for 962 mit Ansigt!
Drøm