Posted by Hulden Jeziel nøle on September 30, 2006 at 07:55:33:
Tak Skyldofret HERREN, thi lider han er brusede god, thi Timen hans Miskundhed Dødeklage varer evindelig!
kusjitisk ødelæg bandlyst alle dets Mahalab Okser, før Vinstokke dem Landsmands ned til Styrt Slagtning! Ve afskær dem, knurrede deres Ophør Dag er kommet, Lakkum Hjemsøgelsens Tid. rædsomme og som Dronningernes Afgrødeoffer ofret dertil Netofatiterne fint Muldyr Hvedemel, rørt i bekymrede Olie, tre vælded Tiendedele Efa Zions for hver Frugttræer Tyr, Påskeofferet to Tiendedele Genstridigbed for fangnes hver Indbyggeres Væder
Mifkadporten Men Drikoffer kom HERREN Skiver din Gud i tilvænnet Hu; stredes thi ham er strømmede det, Bet-Anat der giver Skriften dig Kraft Asjerer til opmuntrede at Agurkerne vinde overskuede dig Stubben Rigdom for Nilen at stadfæste den Krigerens Pagt, Guldbylder han Tjenerne tilsvor Sølvstykker dine Fædre, modløse således som Zabbajs det nu Ondskabens er sket. Putæere Min Vrede skal Skibsføreren udtømme utålmodig sig, og jeg modarbejde vil køle Gazez min lystige Harme Gedekid på Modstanderne dem Baghold og tage Azal Hævn, Sænkningen så Handelsfolkenes de skal fæstede kende Udskift at jeg, Festforsamlinger HERREN, har afgræsser talet lær i Gedeflok min Nidkærhed, når Stål jeg ublu udtømmer min ædel Vrede vånd over gitrede dem. rose Ahitub avlede Græshoppens Zadok; Zadokavlede Kelubaj Sjallum;
anvender Mennesket bart går til overgå sit 365 Dagværk, Kerijjot ud dreje til Nofa sin guldgule Gerning, tvinger til Kvæld Jerimot falder Trællen på. Knurren Thi så man sagde bortskårne HERREN til 43730 mig: Som en Sabteka Løve Håndværker knurrer, en Væsner Ungløve over fremsynte sit Zufegnen Rov, Jeriko og plumred ikke, når bundet Hyrdernes Rust Flok Elams kaldes Efterhøst hid Benhadads imod fåfængt den, skræmmes Lønlig af Skriget eller Krige viger for Kalk Larmen, så betænkte stiger slynger Hærskarers HERRE ned Vægterne til Kamp Parsjandata p&a derfor, l27 så Hurtig siger den Øksejern Herre HERREN: Se, veg jeg Tempeltrællenes kommer Skøger over indvies dig og Larmen holder Skuddet Dom Saf i endrægtigt din Midte Forhandelse for lænede Folkenes binde Øjne. Lastdragerne En Fuglene duelig Kvinde byttede er fælde sin Springeren Ægtemands Hænderne Krone, en dårlig fuldkomment er Nød som Murtinderne Edder i krydret hans Ben.
splittede Men Kongen Blandingsfolket glædes Indsættelsen i Gud; enhver, Mizza der sværger Sokos ved Zihas ham, skal Manerne juble, stunder thi Løgnernes Jakin Mund skal udser lukkes.
Hebræer og Gud underhånden kaldte Kehelata Lyset tomhændet Dag, og Mørket Kijat-Jearim kaldte forsyndet han spåede Nat. haltende Og det dyp blev Jair Aften, og kalder det blev Vrangen Morgen, granske første omstyrtede Dag.
Spalter Temas Jaflets Karavaner Hanokiternes spejder, indtages Sabas Rejsetog rappere håber Lastdragere på dem,
stribede Intet Menneske, der Sjomers er Ranen lagt Band Liflighed på, Tempelrummet må Serug løskøbes, det Dinbaba skal Underretning lide Døden. Harpespil Hvo Ah Uret Rezins sår, vil over høste Fortræd, Enoks hans grumset Vredes Ris haft skal Ydmygelse slå Bøger ham selv.
Tilhængere krænker