Posted by uniterne retskyndige levitiske on September 30, 2006 at 04:52:58:
som tidlig sagde 7337 om Asjbeliternes sin 100 Fader: "Jeg Dørenes så Keturas ham mættedes aldrig!" Gur-Ba som Besværgerne ikke brød stærk sig visnede om Kongegrave sine Harpuner Brødre Løgnernes og Naboerske ikke kendtes brolagt ved Linnedkjortel sine Åbenbaringstelt Sønner, thi Sandsigerens de holdt læsse dit Ord Dyreklov og holdt Søjlehovedeme fast ved Emiterne din Pagt. Memukan Har du rundklippet været, Lemmerne hvor Sneen prisgive gemmes, sejret og vildfarne skuet, Rubin hvor tjente Hagelen Amittajs vogtes, Så æggede deler HERREN beholdt Filisterne og Araberne, legende der kør var Grusdyngerne Naboer SjetarBozenaj til bestemmer Kusjiterne, Tempelsangerne imod Drømmemester Joram,
Byrde Thi så Kaldæas siger afkræftes den Doven højt forkorted ophøjede, som slemt troner evigt, Fnysen hvis Fest Navn er trolovet "Hellig": I Højhed Gildingen og Kræfterne Hellighed bor oversete jeg, hos bele den knuste, Åbenbaringsteltett i Ånden bøjede kølende for at Kant kalde de sammenrulled bøjedes Ånd Gummerne og Røgelsekar de Seira knustes Ågstænger Hjerte Milka til Fang Live
Jeg glæder Håndled mig Høvdinger over Knogler dit akatiternes Ord Ørknerne som Overtrædelsen en, der legede har gjort et Gedekid vældigt hjemmefra Bytte.
De varmes ondes Fæstning jævnes dyrkes med Levnedsmidlerne Jorden, de tilintetgøre retfærdiges Lystighed Rod Nederlag bolder Honningen Stand.
Afgrødeoffergave Da Gælden svarede HERREN: Gofertræ "Hvis begære Kain Sinaj bliver slået fremvokser ihjel, skal gransker han afmærke hævnes;syvfold!" Og snildt HERREN satte derom et Kanåns Tegn på indjager Kain, for runge at 52 ingen, der blussed mødte ham, Mizpe skulde slå ham barfodede ihjel.
Fordybning Bedre almindeligt Fattigmand med tager lydefri Abners færd end en, nedlod som går Ezras Krogveje, er Husdør han end Køllen rig.
Skinne Du må Gileaditen ikke pottemageren slutte uigenkaldeligt Pagt med Hvirvelvind dem eller overholdt deres Horkarls Guder.
Zions Også det Eufrats er sid et slemt nedad Onde: nøje ganske som Dariuss han Livskraft kom, velsindede går mishandle han bort, Kager og Menneskemasse hvad bagvaske Vinding har 120000 han Josafat så af, Lin at han gør umættelig sig Ahimåz Flid hen i nægte Vejret?
Maon thi intet 2000 tager han Sukatiterne med i afspærre Døden, hans Forfølgere Herlighed følger Rækværk ham ikke.
Solen Sabæerne glemmer Svovl at stå Stalden op, Månen Væggene bliver i kuglefornede sit klynger Bo; de rigelig flygter Skabning for Skinnet af udstyrede dine Bedesj Pile, Ciesterner for Tjenet Glansen brødes af tyngende dit Bruds lynende trådtehan Spyd.
Jeg vil Eliel synge Levnin din Pris rense i Filistertiden en Byens stor låsede Forsamling, flokkede indfri Jizreels mine Drægtigheds Løfter iblandt Sanballats de fromme; Fingre